🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گرگ و میش

(ثبت: 218945) آذر 18, 1398 
گرگ و میش

گرگ و میش

من از خیال منظره سرشار گشته ام
همپای کبک و هوبره و سار گشته ام

چندی ز لحظه های تب آلود جلگه ها
در های و هوی زنجره بیمار گشته ام

مهتاب را به دست گل و پونه داده ام
از گرگ و میش خاطره هشیار گشته ام

دنبال عشق و بین علفزار و سال ها
دور از غبار پنجره صد بار گشته ام

سرپنجه های سوسن و اسپند و تلخه را
پیش از نگاه شب پره بسیار گشته ام

پوپک اذان گوش مرا ساز کرده بود
من با سرود حنجره بیدار گشته ام

در تنگنای کشمکش کم فروغ شهر
در کوچه های یکسره آوار گشته ام

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آذر 18, 1398

    با سلام و درود خدمت آقای معصومی عزیز
    شعر بسیار زیبایی بود
    دست مریزاد
    🌹🌹🌹🌹🌹
    مهتاب را به دست گل و پونه داده ام
    از گرگ و میش خاطره هشیار گشته ام
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    جناب آقای علی معصومی
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    http://sherepaak.com/219028/کارگاه-اول
    منتظر مشارکت ارزشمندتان و خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

  3. پوپک اذان گوش مرا ساز کرده بود
    من با سرود حنجره بیدار گشته ام

    دست مریزاد استاد معصومی عزیز

    درودها

    🌈🌈🌺🌸🌺🌈🌈

  4. درود بر شما استاد معصومی.
    بی نهایت زیباست سروده دل نشینتان.
    زنده باشید

  5. سلام و درود
    بسیار زیباست🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا