🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گریه های نیمه شب

(ثبت: 4023) اردیبهشت 20, 1396 
گریه های نیمه شب

چرا کسی در  این  قفس  مرا  صدا نمی کند

به   زخم  ِ بی صداییم   چرا    دوا   نمی کند

ستاره ای  ز  بخت ِ من  نمی زند  بمن سری

غمی که  بسته  پای  من   مرا  رها  نمی کند

به  انتهای  بی کسی   رسیده ام   خدای  من

چرا  شکسته  نای  من   خدا  خدا  نمی کند

به حیرتم که تشنگی چگونه  چشمه میشود

میان  ِ بغض  ِبسته ای که پنجه وا  نمی کند

دوباره  تکیه میکنم به گریه های نیمه شب

قسم  به  آب  و  آینه   دلم  خطا   نمی کند

طلای شهر ِعاشقان  شکسته  در غمی نهان

برای  مرهم  ِ  غمش   دلی   دعا   نمی کند

طلعت خیاط پیشه (طلای کرمانی)

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 21, 1396

    سلام و عرض ادب محضرشما استادم بانو خیاط پیشه ی  مهربان و گرانقدرم

    بسیار زیبا و عالی و آسمانی سرودید

    زنده باشید به مهر

  2. علیرضا آیت اللهی

    اردیبهشت 21, 1396

    سلام

    بسیار زیبا

    و بخصوص روان ، خوش آهنگ و دل انگیز

    دلتنگی و شکوه از تنهائی و سراسرخواندنی

    شاعرش برپا و شهر عاشقان برجا

    • طلعت خیاط پیشه

      اردیبهشت 23, 1396

      استاد خوش آمدید

      ممنون از حضور عطر آگین و پر مهرتان

  3. علیرضا آیت اللهی

    اردیبهشت 22, 1396

    سلام
    عجٌل الله تعالی فرجه
    این جشن بزرگ بر جناب عالی و خانواده محترم مبارک باد
    شعرتان بیش ، عیدتان افزون

    • طلعت خیاط پیشه

      اردیبهشت 23, 1396

      بر شما و خانواده ی محترم شما مبارک باد این عید سعید

      در سایه حق همیشه بدرخشید

  4. محمدحسین پژوهنده

    اردیبهشت 23, 1396

    بسیار عالی است احسنت خوسم آمد. 

  5. مه ناز نصیرپور

    اردیبهشت 23, 1396

    سلام استادبانوی عزیزم

    عالی سروده اید چون همیشه

  6. مهدی صادقی مود

    اردیبهشت 23, 1396

    سلام سرکار خانم خیاط پیشه

    زیبا سروده اید

    درودتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا