🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گریه ی ماه

(ثبت: 214481) شهریور 15, 1398 
گریه ی ماه

تا
وقتی
بی تفاوتی
نگاه آینه است
خیالم از هیچ
ستاره ای
مطمئن نیست
و
گلویم
از لیوانی
که
گریه ی ماه
از آن
پُر بود
هنوز تر است

حامی شریبی

 

 

 

نظرها 12 
  1. طارق خراسانی

    شهریور 15, 1398

    سلام بر حامی عزیزم

    ماه و ستاره را بخاطر خوب بودنشان به خاک و خون می کشانند.
    رسم روزگار ماست.

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏🌿

    • حامی شریبی

      شهریور 16, 1398

      سپاسگزارلطف آن استاد مهر آفرینم
      درپناه
      خدای خوب
      شقایقها

  2. رسول رشیدی راد

    شهریور 15, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • حامی شریبی

      شهریور 16, 1398

      عطر حضورتان
      افتخاری ست
      شاعرگرامی 🌹🌹

  3. سعید فلاحی

    شهریور 15, 1398

    درود شاعر گرامی

    زیبا سروده ی شما را خواندم و لذت بردم

    احسنت
    👏👏👏👏👏

    شادکام باشید
    🌹🌷🌸

    • حامی شریبی

      شهریور 16, 1398

      افتخار به حضور صمیمی
      تان
      شاعر خوبیها
      پاینده باشید

  4. مهتاب ایزدسرشت

    شهریور 15, 1398

    زیباست ولذت بخش🌹
    درودها

    • حامی شریبی

      شهریور 16, 1398

      حضورتان هوای خوب
      تازگی ست گرامی
      و متین

  5. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 15, 1398

    سلام
    کوتاهی پخته احسنت

    • حامی شریبی

      شهریور 16, 1398

      سپاسگزارم لطفتان
      مستدام جناب ترکمان
      ارجمند و گرامی

  6. سلام و درودتان باد بزرگوار

    کوتاهی پر معنا 🍃🌿💐🌹🌹🌹🌹🌹

  7. حامی شریبی

    شهریور 16, 1398

    حضورتان افتخاری ست جناب استاد فتحی فهیم و اندیشمند

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا