🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گریه

(ثبت: 242542) آبان 9, 1400 

 

گریه
سوغات دلتنگی شبانه‌ست…
نیمه شب‌ها
خط‌خطی می‌کند،
سلول‌های تن‌ام را

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 10, 1400

    سلام

    شعرهای شما جاودان تازیخ اند

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا