🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گشایش

(ثبت: 13788) بهمن 10, 1397 
گشایش

” روز ”
از جنبش مردمکت
آغاز می شود …
و
این پارادکس بودنست
که در چرخش چشمان توست
بر پژمردگیت
فصل می گشاید…
واژه کم آورده
به رنگا رنگی نگاهت
هی قدّ خم می کرد…

نظرها
  1. درود استاد
    دلنشین است

  2. مازیار نژادیان

    بهمن 14, 1397

    درودها استادم@};-@};-@};-@};-@};-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا