🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گـــــل بـــــهـــارم===چـــــشــــمـــه بـــلــــقِِِـــیــــس

(ثبت: 991) اسفند 22, 1394 
گـــــل بـــــهـــارم===چـــــشــــمـــه بـــلــــقِِِـــیــــس

گل

پسین  واب  دلدارم  نیومه

همو ناز و نگار یارم  نیومه

به وقت عاشقی  دل بیقراره

چرا دلبر و گل بهارم  نیومه

****        ****      ****

چون  صیادی  کوهسار می خواد دلم

دم  پسینی  یک  شکار می خواد دلم

چشم  کالت   می زند   نرد   عاشقی

چشمه  میشی  و  آبشار می خواد  دلم

***             ****           ****

سلام  و  درود  بر همه  کاکا  و ددیلم

درخت زندگی تان  پر شکوفه  باد

تاته دشمن زیاری 

اسفند 1394

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):