🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گفتارِدرهمِ عشق

(ثبت: 3131) دی 27, 1395 
گفتارِدرهمِ عشق

مُرد حامی زِ غمِ دوریِ دلدار ٬ دریغ 
دیده‌چون‌ابرِبهاری‌شده‌خونباردریغ 
درچنین‌لحظه‌یِ‌سختی‌بُوَدامید٬دلم 
شده‌در عشقِ‌پَری روی٬گرفتــار٬دریغ 
بیستون‌کَنده‌شدازجای‌ولی‌کوشیرین 
گِره‌افتـــاده دراین واقعـه‌در کار٬دریغ 
به‌من‌او٬کِی‌بنمـــاید رخِ زیبــایِ‌چـوماه 
این‌چه‌یاری‌است‌که‌دائم‌دهدآزاردریغ 
شده‌پُر شعر و غزل‌از غم‌وازدوریِ او 
دیگراز شوق‌خبرنیست‌به‌اشعـار٬دریغ 
قصه‌پُرغصه‌ شـد از غیبتِ‌شکرسخنی 
اثری نیست زِ شیرینیِ گفتــار ٬ دریغ 
شده‌ در هرسخن ومحفلِ‌رنـدان٬رسوا 
حامیِ‌دلشده شد٬شهـره‌یِ بازار ٬ دریغ 
چشم‌خشکید‌ به‌راهی‌کِه‌رسـدخواهانی 
کو درآن لحظه زلیخایِ‌خریــدار٬دریغ

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    دی 28, 1395

    درود بر شما بزرگوار

    زیبا بود

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا