🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گفته بود پدربزرگ

(ثبت: 2289) شهریور 1, 1395 

آب پاشی کوچه ها

دوستی با همسایه ها

پرسیدن احوالات

مانده اند درخاطرات

گذشته اند دیروزها

به ما رسید این روزها

تا که باشیم شاهد

قسمتی از خوبیها

عوض شده زمونه

طرز فکرها بهونه

رو به سئود ثروت و

رو به رکود محبت

مجازی شد هم صحبت

یادکردن شد پر منت

ببین باچشمان باز

ایا کسی هست همراز ؟

واضح است و نمایان

قصه ی هر روزمان

دلتنگ دیروز شدم

خاموش چو گردسوزشدم

داستان شده تلگرام

شنیدن ماند, در گرام

راز دان شده مجازی

بی صدا, پر اوازی

ماند,حقیقت به دیروز

اون قصه ها شدچون روز

گفت پدر بزرگ روزی

از کتاب مرموزی

حرف امام صادق

نوشته بودن باصدق

دیدم شد واقعیت

گفته بودن حقیقت

جنگ شد خونریزی زیاد

جوانان ناکام ای. داد

پدر مادران کاری

بی داد. از ناهنجاری

گفتم با دل نوشتم

هم وزن نه , سرنوشتم

نه, نگفتم هم ردیف

گفتم حقیقت رفیق

خدایا برس به داد

چه کنمها کرد فریاد