🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گلبانگ حق

(ثبت: 255857) بهمن 15, 1401 
گلبانگ حق

( به مناسبت فرخنده ولادت امام علی علیه السلام)

نفس جاری و جانپرور عشق است علی
روح پرواز به بال و پر عشق است علی

معنی آیه ی جاوید سفر نامه ی نور
غزل منتخب دفتر عشق است علی

نور سیّال حقیقت ز کران تا به کران
شور گلبانگ حق از حنجر عشق است علی

روشنان فلکی را به سراپرده ی غیب
دُرد بخش از قدح کوثر عشق است علی

به غزا تیغ دو دم باز دهان کرد و سرود
عاشقان را که یل سنگر عشق است علی

نکند پند کسی گوش دل عاشق من
خطبه خوان تابه سر منبرعشق است علی

عشق تاج سر مردان الهی است اگر
به خداوند که تاج سر عشق است علی

به خدا راه به سر منزل عزّت نبرم
تا نگوید دل من : رهبر عشق است علی .

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. طارق خراسانی

    بهمن 15, 1401

    عشق تاج سر مردان الهی است اگر
    به خداوند که تاج سر عشق است علی

    به خدا راه به سر منزل عزّت نبرم
    تا نگوید دل من : رهبر عشق است علی

    سلام و درود بر بزرگ استاد شعر و ادب
    حضرت استاد عباس خوش عمل کاشانی

    میلاد امیر مومنان و روز پدر و مرد را به بهترین پدرهای عالم و مرد میدان عشق تبریک و تهنیت عرض می کنم.

    در پناه خدا 🌱🌻🌹❤️❤️👌👌👌👌❤️❤️🌹🌻🌱

    • استاد ارجمند حضرت طارق خراسانی.سلام وعرض ارادت…روزی چنین مبارک را خدمت شما و همسر گرامیتان صمیمانه تهنیت عرض می کنم.🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  2. علی معصومی

    بهمن 15, 1401

    ♡♡♡♡

  3. فاضله هاشمی

    بهمن 15, 1401

    بسیار زیبا سرودید استاد مهربان 🌹

  4. محمدعلی رضاپور

    بهمن 15, 1401

    یاعلی
    سلام و درود و عرض تبریک

  5. مهدی سیدحسینی

    بهمن 15, 1401

    به به
    درود و عرض ادب و احترام
    این روز فرخنده بر شما مبارک دلتون شاد توام با سلامتی در پناه حضرت حق🌹🌹

  6. سلام و درود جناب استاد خوش عمل عزیز وارجمند
    زیباسروده اید.احسنت
    میلاد باسعادت حضرت علی(ع) وروزپدر ومرد را به حضرتعالی تبریک عرض می نمایم
    سربلندباشید.
    🌺🌺🌺🌺🌺

    • دوست ارجمندم سیدجان.درود و عض ارادت….بر شما و خانواده ی مکرمتان هم فرخنده باد.
      🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا