🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گلخند

(ثبت: 6903) مهر 28, 1397 
گلخند

این آبی امید بی شک

هی به بیکرانگی وبی چونی

مرا می کِشد…

شراره و شعله های تلخ تردیدرا

در من می کُشد…

ستارگی گشوده به راه

افق را

آذین بسته به نگاه

تا دشتهای دور تماشا

آنگاهم

ارمغان رگ بود

که به ریتم تبسّمت 

لبخند سرخ  می زد…