🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گلهای زرد

(ثبت: 250865) شهریور 24, 1401 

 

چو غنچه فرو بسته ماندم ز درد
در این بیشه پژمرد گلهای زرد

نبارید باران براین شوره زار
نه جوئی سرازیر در خاک و گرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 24, 1401

    چو غنچه فرو بسته ماندم ز درد
    در این بیشه پژمرد گلهای زرد

    نبارید باران براین شوره زار
    نه جوئی سرازیر در خاک و گرد
    👌👌👌👌👌👌

    سلام و درود
    عابی ترین فریاد

    در پناه خدا…. 🌿👏👏👏👏👌❤️🌿

  2. فریبا نوری

    شهریور 24, 1401

    درود ها جناب مروج همدانی گرانقدر 🌷🌷🌷

  3. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 24, 1401

    درود بر شما جناب مروج ارجمند
    🌿🌿💐💐💐🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا