🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل غمین و باد حسود

(ثبت: 259677) اردیبهشت 29, 1402 

 

گل، غمین مانده در بلای خودش

می شود پرپر او به پای خودش

شاد می بیندش به نادانیش

می زندش

باد حسود.

 

شعر پیشرو
شعر سروش

اراک، اردیبهشت 1402
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

نظرها
  1. غلامحسین جمعی

    اردیبهشت 29, 1402

    درود و سپاس بزرگوار دستمریزاد 🙏🙏🙏

    • محمدعلی رضاپور

      اردیبهشت 29, 1402

      سلام و درود و سپاس تان استاد بزرگوار 🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا