🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل نرگس

(ثبت: 246321) اسفند 26, 1400 

 

بیا‌ بیا گل نرگس که عالم آرائی
به‌ پاست عالم هستی از آنکه بر پائی

به‌ ملک مصر وجاهت هزار چون یوسف
به حیرتند و بگویند وه چه زیبائی

اگر چه غائبی از دیده ای‌ گل زهرا
ولی به‌ چشم دل اهل دل هویدائی

گذشت عمر و دگر آفتاب بر بام‌ است
چرا به محفل تاریک ما نمی‌آئی

کجا روم به که گویم غم فراق رُخَت
مگر به درگهت ای دوست تا چه فرمائی

بس‌است محنت مهجوری‌ات دل ما را
ز حال این دل بی‌غمگسار دانائی

نه در خور تو بود نظم ناقص از چو منی
چشیده‌ است صفا قطره‌ای ز دریائی

اردیبهشت ۱۳۸۸

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 26, 1400

    کجایی دلم بی تو در ماتم است؟

    سلام و درود بر صفای جانم

    بیا‌ بیا گل نرگس که عالم آرائی
    به‌ پاست عالم هستی از آنکه بر پائی

    به‌ ملک مصر وجاهت هزار چون یوسف
    به حیرتند و بگویند وه چه زیبائی

    به امید ظهور عزیز زهرا (س)

    سال نو و آغاز قرن پانزدهم هجری خورشیدی را پیشاپیش به آن عزیز گرامی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

    9

    در پناه خدا 🌿🌺👏👏👏👏👏👏👏👌🌺🌿

    • صفا یغمایی

      اسفند 26, 1400

      درود و سپاس استادخراسانی بزرگوار
      ممنونم از لطف نظر گرامیتان
      جای خالی شما دیروز چقدر محسوس بود در جمع دوستان.
      بنده هم سال جدیدوقرن جدیدرا به جنابعالی تبریک عرض میکنم سایه‌ی بلندتان مستدام ودرپناه حق
      🌹🌹🌹🙏🙏🙏🌹🌹🌹

  2. سیاوش آزاد

    اسفند 26, 1400

    سلام
    به امید ظهور حضرت

  3. صفا یغمایی

    اسفند 26, 1400

    وعلیکم السلام دوست گرامی
    ان‌شاءالله تعالی
    🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا