🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل و ریحان

(ثبت: 261089) خرداد 30, 1402 

 

جانِ نبی در برِ جانان رسید
گاهِ وصالِ گُل و ریحان رسید

خانه ی معمور پراز نور شد
مه به بر مهر فروزان رسید

اعظم اسماءِ خدا فاطمه است
وه چه نگینی به سلیمان رسید

فاطمه حیرت زده از لطف حق
بر دو لبش سبحه ی سبحان رسید

از نسب شامخ و پاکیزه ای
مژده ی میلاد کریمان رسید

بزمگه قدس بپا گشت و روح
ریزه خوری بر سر این خوان رسید

حور و ملک غرق طرب در سماع
حسرت و اندوه به شیطان رسید

مرهم هر درد علی فاطمه است
درد بیارید که درمان رسید

 

#مهدی_شریفی_زاده
#باقی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):