🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل گیسو

(ثبت: 226799) اردیبهشت 29, 1399 
گل گیسو

 

هزار بار
دل
در پیچاپیچ زوزه های باد
گیر می افتاد…
زخمی و خونآلود
در ناگزیری
فریاد پیمود امتداد
سر می داد…
ردّ گلگونش
از پارینه سنگی تا حال سنگلاخ
روی سماجت صخره ها
در آشفته گل گیسوی سیاووشان
در چشمان نمناک آشنا پیداست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 29, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 30, 1399

    درودها استاد
    دلمریزاد

  3. آبان 16, 1400

    ای گل درخشان شو نیرویی تابان شو🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا