🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل یاخار

(ثبت: 252) آبان 28, 1394 
گل یاخار

هرکسی یک گـونه آزارم دهد
زخمه ای برجـانِ بیمــارم دهد
هرکِه میبینم بجایِ دلخــوشی
وعده یِ یک روزِغمبــارم دهد
آنــکه بایدهمدمِ قلبم شــود
جایِ گُل یک دستهٔ خارم دهد
وقتِ دیدارش شودباطعنه ای
سینه ای ازغم تلنبـارم دهد
بهرِحــــامی ازپسِ این روزها
اوخبـــرازســختیِ کارم دهد
چشم میدوزم به هرسویکنفر
ترس ازنفسِ خطاکارم دهد
هرکَسی ازبهـرِ نازم یک خبر
ازکسـادی هایِ بازارم دهـد
نارفیقم جـایِ دستی مَردوار
ظلمِ یکبارهْ٬نه٬صدبارم دهد
ازخداخواهم که باالطافِ خود
روزگاری بهتـــر از پـارم دهد

نظرها
  1. سلام جناب حسنی واحسنت

    • سلیمان حسنی

      آبان 29, 1394

      سلام سرورگرامی:ازمحبت شما ممنونم.پاینده باشید

  2. سمانه تیموریان

    آبان 28, 1394

    سلام و عرض ارادت استاد 

    دستمریزاد

    از خدا خواهم که با الطاف خود

    روزگاری بهتر از پارم دهد 

    • سلیمان حسنی

      آبان 29, 1394

      سلام سرکارخانوم:ازلطف جنابعالی متشکرم.خدایارتان

  3. نگار حسن زاده

    آبان 29, 1394

    سلام و عرض احترام

    زیبا بود

    موفق باشید

    • سلیمان حسنی

      آبان 29, 1394

      سلام سرکارخانوم حسن زاده:سپاسگزارم ازحضورگرمتون.ایزدرحمان پناهتان باد

  4. مينا امينی

    آبان 29, 1394

    مرحبا

    مانا باشید و موفق

    • سلیمان حسنی

      آبان 29, 1394

      سلام ودرودبرشما:پاینده وسلامت باشید.ممنونم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا