🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گم گشته حساب

(ثبت: 265894) آذر 5, 1402 

 

من عاشق و مشتاق ِ هیاهوی شبابم
در مرکز محراب ِ غزل غرق ِ گلابم

یک کوزه بدوش دل من مانده عسل ریز
تصویر ِ لبی تشنه در این فصل شتابم

چون صاعقه ای شیهه بکش شعله ورم کن
عمری شده با عشق ِ تو گم کرده حسابم

بی تو دل من مثل ِکویری برهوت است
پژواک غم ِ عشق ِ تو پر کرده سحابم

شب تا بسحر مست تماشا شده چشمم
گل خنده بزن مثل غزل در تب و تابم

آتشکده ای در دل ِ من گشته مهیّا
هی شعله ور از آتش ِ این بحر ِ مذابم

از بس زده ای رنگ ِ غریبی به نگاهت
در حسرت ِ دیدار تو مجنون و خرابم

آیینه ی تکبیر ِ طلا مس شده بی تو
بر درگه ِ تو عاشق ِ یک جرعه جوابم

 

طلعت خیاط پیشه
طلای کرمانی

 

 

 

نظرها
  1. صفا یغمایی

    آذر 5, 1402

    درودبرطلای کرمان
    صبحتون بخیر.غزل زیبائی‌ست بانو
    لذت‌بخش ودلنشین.
    دستمریزاد.
    🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    آذر 5, 1402

    سلام‌و‌درود

    عجب غزل زیبا و شورانگیزی
    عالی ست

    در پناه خدا 🌹

  3. معین حجت

    آذر 5, 1402

    درود بانو خیاط پیشه …
    دستمریزاد👏👏👏💐💐💐💐

  4. هزاران درودتان باد ارجمند و گرانمایه زنده و پاینده باشید

  5. هزاران درودتان باد ارجمند و گرانمایه زنده و پاینده باشید

  6. زیبا و روان بود سرکار خانم،موفق باشید

  7. برهان جاوید

    آذر 6, 1402

    درود سرکارخانم خیاط پیشه گرامی
    بسیار زیبا
    پاینده باشید
    🌺🌺🌺👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا