🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گنجشک های چشم من

(ثبت: 238) آبان 26, 1394 
گنجشک های چشم من

گنجشکهای چشم من درگیر دستان تو اند
ای سنگدل دیگر چرا دست از نگاهم شسته ای

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نقدها
نظرها
  1. سمانه تیموریان

    آبان 27, 1394

  2. طارق خراسانی

    آبان 27, 1394

    • حامد نصیری

      آذر 5, 1394

      سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیزم جناب خراسانی
       

      رونمایی سایت بسیار خوبتون رو تبریک میگم
      و ازینکه به صفحه ی من سر زدید بسیار خوشحالم
      بنده نوازی کرده اید
      پاینده و جاویدنام باشید

  3. سوگند صفا

    آذر 1, 1394

    سلام و خیر مقدم

    کوتاه اما با تصویر لذت خاصی داشت..

    برقرار باشید در پناه حق

    • حامد نصیری

      آذر 5, 1394

      سلام

      متشکرم
      بسیار لطف کردید

  4. نگار حسن زاده

    مرداد 21, 1395

    درود بر شما جناب نصیری

    مفرد بسیار زیبایی بود

    موفق و پیروز باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا