🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گیسوان خیال

(ثبت: 216817) آبان 4, 1398 
گیسوان خیال

در مشرق گیسوان خیالم
طلوع خورشید نگاهت
بر دیوار خاطرم
پنجه می کشد
کافیست باد بوزد
این چشمه های نور
شعله می کشد
لبالب از مهر تو می شود
جهان خاکستری خاطره ها

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. سلام و درودتان بادبزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • سلام،
      درود و سپاس گرانقدر،
      زنده باشید🙏
      🌸🌺🌸🌺🌸

  2. امیر جلالی

    آبان 4, 1398

    قلب آدمی در مشرق وجود اوست. در سمت چپ بدن … جایی که خورشید از آنجا طلوع می کند.
    و باد که می وزد ، شعله های نور به پرواز درمی آیند و پیچ و تاب می خورند.
    و درست در همین زمان است که خاطرات خاکستری و تاریک و روشن ، ظهور مهر تو را شاهد خواهند بود.
    سرتاسر این اثر از زمین بالاتر بود و حسی خوب داشت .
    زیبا بود و دلنشن نیز…
    درود بر شما

    • درود بر شما جناب جلالی گرامی
      چه نظر دلنشین و زیبایی
      بهره بردم ازان
      مسرورم که دوست داشتید، گوارای وجود شاعرانه شما
      و سپاسگزارم از مهرتان
      زنده باشید🙏
      🌸🌺🌸🌺🌸

  3. ژیلاراسخ

    آبان 4, 1398

    🍀💐🍃

  4. طارق خراسانی

    آبان 4, 1398

    سلام و درود

    عالی
    لذت بردم
    چقدر زیبا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

    • درود و سلام و مهر
      استاد طارق عزیز
      سپاس از مهرتان
      گوارای ذوق و قریحه ی پاکتان
      زنده باشید🙏
      🌻🌻☀🌻🌻

  5. سلام و آفرین

  6. 💐💐💐💐💐🌿🌿

    • درود بر شما استاد ترکمان گرامی
      سپاسگزارم
      لطف دارید
      زنده باشید
      🌸🌺🌸🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا