🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گیس گلابتون

(ثبت: 5978) اردیبهشت 21, 1397 

در اطاقی ، به قدّ ِ  تنهایی 

غرق ِ افکار گونه گون بودم

گاه در فکر خنجر از پشت  ُ

گاه از بخت ِ بد شگون بودم

زنده رودی که گم شد ُ من

در غم ِلاله های واژگون بودم

خوب میشد لب ِ پل ِ خواجو

پیش ِآن گیس گلابتون بودم

تو بگو صادقانه ای “منصور”

شاهد ِ آنچه تاکنون بودم 

………………………………………………………………………………

اصفهان – منصور شاهنگیان

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 21, 1397

    سلامها استاد شاهنگیان

    به به از این طبع گرم و صور خیال انگیز و زیبا.

    تا ابد بسرائید به مهر

    • منصور شاهنگیان

      اردیبهشت 23, 1397

      از لطف و عنایت حضرتعالی سپاسگزارم بزرگوار …

      موفق باشید و سربلند استاد ارجمند …

  2. علیرضا حکیم

    اردیبهشت 21, 1397

    درود بر شما گرامی

    سروده ی خوبی بود

    همیشه در اوج

    • منصور شاهنگیان

      اردیبهشت 23, 1397

      خوشحالم مورد پسند شما قرار گرفت …

      درودها بر شما …

  3. موسی عباسی مقدم

    اردیبهشت 22, 1397

    سلام استاد شاهنگیان عزیز زیبا بود بزرگوار

  4. طارق خراسانی

    اردیبهشت 22, 1397

    سلام و درود 

    عاقبت شما زاینده رود را وادار خواهید کرد دوباره سری به اصفهان بزند .

    آفرین بر این پشتکار

    در پناه خدا 

    • منصور شاهنگیان

      اردیبهشت 23, 1397

      کاش خداوند تفضلی و عنایتی بکند که

      حقیقتا فاجعه نزدیک است …

      با سپاس از شما بزرگوار …

  5. مهدی صادقی مود

    اردیبهشت 23, 1397

    قشنگ بود جناب شاهنگیان گرانقدر

    درودتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا