🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاد تو

(ثبت: 233589) آذر 1, 1399 

– یادِ تو:

کلبه‌ای دارم
خیس از خاطراتت!

سال هاست
که از سقفش
یادِتو
می‌چکد!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. درودها

    کوتاه زیبائی بود و با پایانی زیبا تر

    دستمریزاد💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا