🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاد دشتی نینوایی کن فراتی را نگاه

(ثبت: 216091) مهر 20, 1398 
یاد دشتی نینوایی کن فراتی را نگاه

دل به پاکی نقش بندد تا که فارغ از جهان
در درون دل کائناتی مهر خوبان حک هان

یادی از مؤلا علی شد خاک را بودش پدر
یادِ زهرایی کنم ،هم کفو او ،بس مهربان

ابن خاکی را کنی یادی حسینی تشنه لب
مَهر مادر آب بودش ، آب جاری در میان

یادِ دشتی نینوایی کن فراتی را نگاه
کربلا حسرت به دل آبی عطشناکی عیان

یادی از سقّای خونین دشت کن یاد آوری
کو ابافضلی ، که سقّا ، آورد آبی روان

خون به جوش آمد روان از دیده جاری اشکها
چون کویری اشک هایی ، کربلایی ،ای زمان

آن زمان را یاد، والی بس سری رو نیزه ها
با لبی عطشان جدا از تن به ید آن ظالمان

ولی اله بایبوردی

19 / 07 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها 12 
  1. امیر جلالی

    مهر 20, 1398

    تصاویری دوباره را دیدم در اثر شما و این جای سپاس و تشکر فراوان دارد. درود بر شما

  2. سلام

    استاد جلالی ارجمند

    سپاس از همراهی تان

    تقدیمی : 🌺

    خاطری آسوده دارم بعد از این
    بر امانت مردمانی راستین

    بر امانت اجتماعی بیت مال
    لا خیانت هر کجا آن فرد دین

    ولی اله بایبوردی

    20 / 07 / 1398

    🌸🌸🌈🌺🌈🌸🌸

  3. علی معصومی

    مهر 20, 1398

    درود و ارادت
    استاد
    🌿🌺🌺🌷🌷

    • سلام

      استاد معصومی عزیز

      سپاس از حضور سبزتان…

      در پناه یا هو…

      تقدیمی : 🌹

      می کشم ایام شب را انتظار
      منتظر آن لحظه ای هستم نگار

      کی رسد از راه همراهی کند
      جلوتی پیدا ز خلوت برکنار

      ولی اله بایبوردی

      19 / 07 / 1398

      🌸🌸🌺🌷🌹🌹🌷🌺🌸🌸

  4. مهتاب ایزدسرشت

    مهر 20, 1398

    🌹🌹سلام و درود

  5. سلام و عرض ادب استاد

  6. سلام استاد عزیز و ارجمند 🌿🌹🌹🌹🍃

    • سلام

      استاد ارجمند جناب انصاری عزیز

      سپاس از همراهی تان

      در پناه حق

      🌈🍃🌺🍃🌈

  7. طارق خراسانی

    مهر 22, 1398

    سلام و درود

    بسیار زیبا و بیدار کننده انسان ها از خواب غفلت

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

    • سلام

      استاد خراسانی ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      تقدیمی : 🌈

      حمل باری را یدک بر دوش هان
      رنج راهی را تحمّل بی گمان

      بین راهی لا کسی فریاد رس
      با توکّل عابر از راهی همان

      ولی اله بایبوردی

      22 / 07 / 1398

      🌈🌈💐🍃💐🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا