🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاد یاری ده چهار افتی دلا

(ثبت: 251107) شهریور 22, 1401 
یاد یاری ده چهار افتی دلا

 

گر به تنزیلی دو ساله می نما
یاد یاری ده چهار افتی دلا

مکتبی دارد زبانزد روزگار
مستقیمی راه جانب ربّنا

 

ولی اله بایبوردی

20 / 06 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 22, 1401

    درود بر شما
    🌹🌹🌹🌹🌿

  2. طارق خراسانی

    شهریور 22, 1401

    سلام

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  3. امیر وحدتی "یگانه"

    شهریور 23, 1401

    درود بر شما.
    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا