🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یار

(ثبت: 219102) دی 12, 1398 

 

❆ یار:

جز غصه کارم چیست،
من در خیال او؛
او در کنارم نیست.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#سه_گانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹🌿🌿🌿💐💐💐💐

    • سعید فلاحی

      دی 12, 1398

      درود و ادب

      🙏🙏🙏🙏سپاس از حضورتان

  2. سلام و درود

    استاد فلاحی عزیز

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌷

    قصّه دارم آسمانی با زمینی غصّه ای
    سازگاری می کنم فرجام یابد قصّه ای

    در کنارم دلبری بنشسته یاری مهربان
    گر خیالی وهم لا چون شمس یارم جلوه ای

    ولی اله بایبوردی

    12 / 10 / 1398

    🌹🌹❤️🌷❤️🌹🌹

    • سعید فلاحی

      دی 12, 1398

      درودها

      سپاس از حضورتان🙏🙏🙏🙏🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا