🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاهو یامن هو یامن لاهو الاهو

(ثبت: 267148) دی 29, 1402 

 

گردی به جمال دوست عیان نیست ، که نیست

جز لطف ز کوی او وزان نیست ، که نیست

هر چشمه که جاریست ز خمخانه دوست

جز شهد ز گلشن اش روان نیست ، که نیست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود زیبا ودلنشین سروده اید
    ⚘⚘⚘⚘

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا