🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا ابوالفضل

(ثبت: 218362) آذر 28, 1398 

جاری عشق تو از چشمه چه پيداست هنوز
تلخی بغض فرو برده چه پيداست هنوز

خشکی حنجره ات را ز گلو می فهمم
حسرتِ خوردن ِ آن آب هويداست هنوز

خيمه ی عشق زدی بر خط جاری غزل
آه , دل تنگی ايّام چه برپاست هنوز

چشم تو آب بديد و دل تو آه کشيد
شکوه و ناله ی چشمان تو پيداست هنوز

چون که آتش بِزدی بر جگرِ رودِ فرات
حسرتِ آبِ روان بر رُخش افشاست هنوز

دستِ حرمت که کشيدی به سَرِ مَشکِ پُرآب
اشکِ حسرت ز دلِ مَشک چه هویداست هنوز

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آذر 28, 1398

    🌹🌹🌹🌹

  2. مينا امينی

    آذر 28, 1398

    سپاس از اشتراک گذاری آقای همدانی
    مانا باشید به مهر💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا