🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا حسین ع

(ثبت: 255079) بهمن 9, 1401 

 

مادر تو را با تشنگی پرورده می دانم
لبهای تو اين گونه عادت کرده می دانم

از ظهر عاشورا که خون از ديده می جوشد
عشٌاقِ غمگينت کَمَر خَم کرده می دانم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 9, 1401

    سلام و درود

    احرت با شهیدان کربلا

    آفرین

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

    • بهمن 9, 1401

      سلام و سپاس به محضر استاد ارجمندم
      بينهايت ممنونم

      🌹🌷شادکام باشید

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 9, 1401

    یا حسین
    سلام و درود تان

    • بهمن 9, 1401

      به مهر حسين ع جارى باشيد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا