🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا حسین

(ثبت: 262000) تیر 28, 1402 

 

محرم چشم های تو
به عزا می‌نشاند مرا
من رفته ام تا کربلا
با ذکر یاحسین

فاضله هاشمی بی فاصله

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 28, 1402

    یا حسین
    احسنت
    سلام و درود و التماس دعا

    و همچنین دعوتید به حسينيه ی مجازی سایت:

    https://sherepaak.com/261937/—-

  2. فیروزه سمیعی

    تیر 28, 1402

    محرم چشمهای تو
    گریز زیبایی زده اید جانا
    زنده باد👏🌿👏🌿👏
    پاینده باشید و سبز
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا