🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یخ بسته روح شعرم…قهر است با تو دریا!

(ثبت: 4154) خرداد 8, 1396 
یخ بسته روح شعرم…قهر است با تو دریا!

یخ بسته روح شعرم…قهر است با  تو دریا!
بغضی نهفته در من…امواج ها مدارا!

تردید جای قطع است ،وقتی تو را ندارم!
نفرین به لحظه ای که از دست دادمت تا…

با عشق گل کنی در آرامگاه قلبم
با پای خود بیایی، بر مدفن غزل ها

من در وطن غریبم، حتی نمازهایم
با سجده های خسته سوزانده قامتم را…

در گوش من اذانت در لحظه ای که گفتی
انگار رسمیت داد بر اشهد تو ان لا…

هنگامه ی عجیبی ست بی تو غزل سرودن
یخ بسته روح شعرم قهر است با تو دریا….

معصومه بیرانوند” آسمان”

کانال اشعار من:

sherhayeasemani@

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 9, 1396

    سلام و درود بر خانم بیرانودند گرامی

    خدا را شکر در کنار پاکان قلم در دست گرفته و می سرایی

    قلمت پر نور طبعت گرم و جان عزیزت قدرتمند باد

    در پناه خدا شاد زی

  2. معصومه بیرانوند

    خرداد 9, 1396

    سلام و عرض ادب

    ممنونم

    سلامت باشین

    نظر لطف شماست….. اما این ها شعرهای گذشته ام هست و فعلأ شعر جدیدی نگفته ام……..

  3. جواد مهدی پور

    خرداد 10, 1396

    سلام و عرض اردات محضرتان بانو بیرانوند گرامی

    اگر چه از شعر های قبل شما ست اما بسیار دلنشین و عالی ست .

    زنده باشید به مهر

    درودهااااااااااا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا