🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یلدا بهانه است

(ثبت: 234700) آذر 29, 1399 
یلدا بهانه است

 

خورشید شد دلم که بسوزد الی‌الابد
در سینه ام طلوع و غروبی نداشتم

یلدا بهانه است عزیزم! من از ازل
با خواب شب میانه ی خوبی نداشتم!

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آذر 29, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐🌺🌺🌺🌺

  2. مدینه ترکاشوند

    آذر 29, 1399

    درود بر شما شاعر گرانبها
    رقص قلمتان ستودنیست لذت بردم
    🌻🍁🌻🍁🌼

  3. جواد مهدی پور

    آذر 29, 1399

    درود و احترام بانو آرامش گرامی

    زیبا ست

    پیشاپیش یلداتون مبارک

    💐🙏💐

  4. طارق خراسانی

    آذر 30, 1399

    سلام به غزل عزیز

    شاعری که در تاریخ می ماند و ما میرویم

    یلدایت مبارک

    در پناه خدا
    👏👏👏

  5. درود و احترام بانو آرامش گرانقدر
    🌺🌺یلدایت مبارک🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا