🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یلدا

(ثبت: 2992) آذر 30, 1395 

پیام مهر و بودن داده یلدا

و از باهم سرودن داده یلدا

پیام خنده بر لبها نشاندن

دل از کینه زدودن داده یلدا

یلدا مبارک

شب یلدا سر بز می برند و

کمی بادام و کشمش می خورند و

سپس وقتی از‌ اینها سیر خوردند

بساط بزم و شادی آورند و

علیرضا حکیم

یلدا مبارک

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. سلام

    یلداتون مبارک

    عالی سرودید استاد حکیم گرامی

    مرحبااااااااااااا

  2. قاسم پیرنظر

    دی 1, 1395

    عرض سلام وادب دارم استاد مهرم جناب حکیم

    در پناه حضرت حق باشید  در محضرتان می خوانیم لذت می بریم و می آموزیم بزرگوار …….

    • علیرضا حکیم

      دی 1, 1395

      درود ها بر شما بزرگوار

      سپاسگزارم از شما

      همیشه سبز و پاینده باشید

  3. مينا امينی

    دی 1, 1395

    درودها

    مانا باشید شاعر بزرگوار

    • علیرضا حکیم

      دی 1, 1395

      درود خانم امینی

      سپاسگزارم از حضورتان

  4. درود بر شما

  5. درود فراوان

    یلدا مبارکــــــــــــ

    • علیرضا حکیم

      دی 1, 1395

      درود بر شما بانوی عزیز

      یلدای شما هم مبارک باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا