🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک کویر زن

(ثبت: 231821) شهریور 31, 1399 
یک کویر زن

 

یک
کویر زن
یک کویر مرد

انتهای
پوسته
زمین
پستوی نیاز

نجات دهنده
خفته
در خاک

هیج……
اسب بالدار
در باد

یک
کویر زن

 

با تشکر
دانیال فریادی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 31, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • دانیال فریادی

      مهر 1, 1399

      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺سپاس از حضورتانسپاس از حضورتانسپاس از حضورتان

  2. جواد مهدی پور

    مهر 1, 1399

    درود بر شما

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐

  3. علی معصومی

    مهر 2, 1399

    درود عرض ارادت
    جناب فریادی نازنین
    آفرین بر شما عزیز
    ◇◇◇◇
    🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿

    • دانیال فریادی

      مهر 4, 1399

      🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌺🌺🌺سپاس از حضورتانسپاس از حضورتان

    • دانیال فریادی

      مهر 4, 1399

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹سپاس از حضورتانسپاس از حضورتانسپاس از حضورتانسپاس از حضورتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا