🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ♡♡♡ بوسه هایت ♡♡

(ثبت: 244214) دی 17, 1400 

 

_ تراوش _ بوسه هایت
با لطافتی برکه وار
سرسخت ترین برهوت ها را
سیراب کرده،
سر تا پا
با گل های خودلقاح وُ
زودبارورِ عشق و امید
آذین می بندد.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 14 
  1. آذین بستنم آرزوست🌿🌿🌿

  2. خسرو فیضی

    دی 17, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . استاد ارجمند شیوا و زیبا سروده اید 🌺
    . موفق و پیروز باشید 🌺🌿🌹🌿🌺

  3. فریبا نوری

    دی 18, 1400

    سلام جناب احقاق جهرمی گرانقدر
    شعر عاشقانۀ زیبایی است
    ولی خارج از شعر، سوالی از منظر زیست شناسی برایم پیش آمد. گل “خود‌لقاح” داریم؟ چون تا جایی که من از دبیرستان یادم هست در گلهایی که تک والدی تولید مثل می‌کنند لقاحی صورت نمی گیرد. یا بخشی از گیاه خودش جوانه می زند یا انسان با قلمه زدن و روش های دیگر کشاورزی و باغبانی آن گونه گلها را تکثیر می کند.

    🌷🌷🌷🌷🌷

    • سلام خانم نوری
      برای خوانش، توجه و صرف وقت بی نهایت سپاسگزارم بزرگوار

      تعداد اندکی از گیاهان خودلقاح و خودگرده افشان هستند

      سلامت و موفقیت همراهتان باشد

  4. طارق خراسانی

    دی 18, 1400

    سلام و درود

    خوب یود
    موفق باشید

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • درودها جناب خراسانی
      سپاسگزارم
      بهروز و پیروز باشید

  5. محمد حسنی

    دی 20, 1400

    درود ها🌹

  6. کبری محمدی

    دی 21, 1400

    سلام
    زیبا سروده اید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  7. نسرین حسینی

    دی 22, 1400

    سپید زیبایی بود

    درودها برشما جناب جهرمی عزیز
    قلمتون مانا 🌺🌺❤❤❤

    • درودها بانو
      درودتان خانم حسینی
      سپاسگزارم گرامی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا