🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 𖣔 القصہ 𖣔

(ثبت: 265487) آبان 20, 1402 
𖣔 القصہ 𖣔

خلاصہ مےڪنم
خلاصہ‌تر
خیلے خیلے خلاصہ‌تر
صبح آمد
خورشید پشتِ پلاڪِ پلڪت نشست
آسمان ڪہ پُر باز شد
آیینہ جان
جانِ شمالِ شرقےِ بالِ پرستو
همتاےِ جنوبِ غربـےِ پروازِ پوپڪ
گرم از نگاهبانِ نگاهم بخوان
بـے ڪےِ خیالے زنانہ
حواسے مردانہ
ڪودڪانہ دوستت‌دارم!

ڪودڪِ شلوغ دروغ نمےگوید!

════════════
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے. هند. دهلے‌نو
════════════

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رادیو روشن است
    پهلوبہ‌پهلویش
    ڪلاغِ تلویزیونِ زیرِ آوار نیز
    قوزِ قرنیہ‌ام سیر آب‌تنے
    سُرسره‌بازے مےڪند اشڪِ لیز!

    چشمِ دلت روشن
    بدونِ رتوش
    مانندِ ڪودڪانِ بـے پارازیتِ غزه
    مرگ قابِ عڪس لبخندِ خاڪےام را بغل
    خوشمزه
    اندازهٔ بـے اندازه مرده‌ام!

    ════════════
    سیّدمحمّدرضا لاهیجے
    ساڪوتے. هند. دهلے‌نو
    ════════════

  2. مهدی سیدحسینی

    آبان 20, 1402

    درود استاد لاهیجی
    زنده باشید ان شاءالله 🌹🌹

  3. معین حجت

    آبان 20, 1402

    درود …
    مثل همیشه عالی👏👏👏💐💐💐

  4. صفا یغمایی

    آبان 20, 1402

    درودتان استادلاهیجی گرامی
    بسیار زیبا وعالی
    احسنتم .
    موفق باشیدبزرگوار.
    🌺🌺🌺

  5. در قسمت مطالب سایت ارسالی‌های جناب پاپی را مطالعه بفرمایید، هر ارسالی حضرت ایشان کلاس درسی‌ست برای غور و تأمل، با کمال تعجب خالی از بازدید و خوانش است!