🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 🤦‍♀️ڪیمیا🙋‍♀️

(ثبت: 259053) اردیبهشت 9, 1402 
🤦‍♀️ڪیمیا🙋‍♀️

 

عشق تا دخترست
دنیایـے حرف دارد
تا مادر مےشود
دیوانـے شعر!

 

چقدر عشق
این دختر
این مادر
زاویہ‌دارست!

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے.هند
ــــــــــــــــــــــ