🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار لیلا صالح
لیلا صالح

فکر کن…

لیلا صالح 13 شهریور 1395

فکر کن خاطرت آسوده دلت بارانیست 

فکر کن وحشت شب در قفسش زندانیست 

خوانش: 514

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

لیلا صالح

گُل من

لیلا صالح 10 شهریور 1395

گُل من 

تو چرا مثل منی!؟

شعرنو-نیمایی

خوانش: 360

سپاس: 3

تعداد نظر: 10

لیلا صالح

محراب

لیلا صالح 08 شهریور 1395

عاقبت میروم از دست یقین میدانم 

قلب دریایی و سرگشته ی قایق رانم 

خوانش: 532

سپاس: 4

تعداد نظر: 9

لیلا صالح

چشمانم

لیلا صالح 06 شهریور 1395

حریر سرخ آتش را به دامانم نیندازی 

به جای قصر شیدایی به زندانم نیندازی 

خوانش: 467

سپاس: 6

تعداد نظر: 11

تعداد نقد: 5