🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار لیلا صالح
لیلا صالح

چخماق

لیلا صالح 04 تیر 1397

 

تو از اَشک سخن بگو

سپید

خوانش: 232

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

درد را می شود از درد رهایی بخشید!؟

جنگل سوخته را دشت گُل و ریحان دید!؟

خوانش: 257

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

دریا به کجا می بری آخر نفسم را؟

هم همدم تنهایی و هم همنفسم را 

بحر طویل

خوانش: 293

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

آمدی جام جهان را در نگاهم بشکنی 

هیبت خورشید را در صبحگاهم بشکنی 

خوانش: 408

سپاس: 3

تعداد نظر: 12

یادمان رفته که شب ها به چه زجری طی شد!؟

پس چه شد رای تو برگشت و بهارم دی شد!؟

خوانش: 336

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

وقتی که طوفان برد با خود بادبانم را 

افراشتم از نو درفش کاویانم را 

خوانش: 618

سپاس: 5

تعداد نظر: 12

تعداد نقد: 2

مژه بر هم زدم…

گلبرگ های نحیف اُرکیده ی اِکوادوری 

سپید

خوانش: 272

سپاس: 1

تعداد نظر: 6

لیلا صالح

خمیازه

لیلا صالح 22 مرداد 1396

سی و سه چهار سال 

خمیازه کشیدم 

سپید

خوانش: 683

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

بوی گُل را به مَشامم برسانم کافیست! 

قطره ای نور به چَشمم بِچِکانم کافیست! 

خوانش: 450

سپاس: 5

تعداد نظر: 9

بوی مشهد می دهد فنجان چایت در بهار 

در بهاری که تو را داد آسمانم یادگار 

خوانش: 490

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

تو وفادارترین همسر دنیا هستی 

تو عزیزی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 583

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

در آسمان عشق گویا یکّه تازی

تنهاترینی از خودت هم بی نیازی

خوانش: 427

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

لیلا صالح

رویای کالم…!

لیلا صالح 10 اردیبهشت 1396

زیر و زِبَر کردی دل آشفته حالم را 

این اَشک های هر شبِ روی روالم را 

خوانش: 656

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

لیلا صالح

پاییز

لیلا صالح 08 اردیبهشت 1396

آه از این روزهای پاییزی 

باز، از خاطرات، لبریزی 

خوانش: 754

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

لیلا صالح

عروسک

لیلا صالح 11 اسفند 1395

حرف هایش را عروسک با تبسم می شنید 

دخترک با مهربانی دست بر او می کشید 

خوانش: 392

سپاس: 9

تعداد نظر: 14

شهر در خوابی عمیقست و کسی بیدار نیست!

غایبی در انتظارست و کسی هوشیار نیست!

خوانش: 584

سپاس: 5

تعداد نظر: 2

لیلا صالح

کابوس

لیلا صالح 31 شهریور 1395

ماهی گُم شده ای در تَهِ اُقیانوسم 

آه ای ماه بِزن بارقه در فانوسم 

خوانش: 466

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

من از کوچ پرستو ها کمی انگار می ترسم 

نمی دانم چرا از لحظه ی دیدار می ترسم 

خوانش: 922

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

گاهی برای آینه دستی تکان بده 

یا فرصتی به رویش ذهنی جوان بده 

خوانش: 609

سپاس: 8

تعداد نظر: 3

کبوتران دلم را که آب و دان دادم 

برای با تو پریدن به آسمان دادم

خوانش: 360

سپاس: 4

تعداد نظر: 4