🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دریای اشک

(ثبت: 108) مهر 28, 1394 
دریای اشک

ـر داغ غــم‌فـــزای تــو مــن گــریـه می‌کنـم
سـر مـی‌نـهـم بـه پــای تـو مـن گـریـه می‌کنـم

اشـکـم امـان نـمـی‌دهد از مـاتـمـت، حـسـیـن!
در مــجــلــس عــزای تـو مـن گـریـه می‌کنـم

بــر داغ جـانـگـداز تـو هـیـچ الـتـیـام نـیـســت
از عـمـق جــان بـرای تـو مـن گـریـه می‌کنـم

دریای اشک چشم من امشب به جوشش است
بـر نـعـش سـر جـدای تـو مـن گـریـه می‌کنـم

از عـمـق فـاجــعـه کـمـرت خـم شـده‌است؛ آه!
بـــر قـــد انــحــنــای تـــو مـن گـریـه می‌کنـم

بـعـد از تـو نـیـز آتـش دشـمـن چـه ها نکرد!!
بــر دخـت بــاحــیــای تـو مـن گـریـه می‌کنـم

آتـش به دل شد از سـر بـی جـسـم و جـان تـو
بـر تـشـت از طـلای تــو مــن گـریـه می‌کنـم

هــم گـــریــم از بــرای یــتــیــمـان تـو و هـم
بـر روضـه‌ی قـفـای تــو مــن گــریـه می‌کنـم

….

دوری بـرای عــاشــق شــیــدا کـشــنـده اسـت
در هـجـر کـربـلای تـو مـن گـریـه می‌کنـم…

نظرها 13 
  1. نگار حسن زاده

    مهر 28, 1394

    دوری بـرای عــاشــق شــیــدا کـشــنـده اسـت
    در هـجـر کـربـلای تـو مـن گـریـه می‌کنـم…

    سلام و عرض احترام
    واقعا فوق العاده بود

    درود بر شما و قلم زیبانگارتون

    موفق و مؤید باشید

    • محسن علیخانی

      آبان 1, 1394

      سلام خانم حسن زاده

      ممنون از حضورتون…

      شما لطف دارید…

      یا علی مدد

  2. فاطمه اکرمی

    مهر 29, 1394

    سلام درود بر شما بزرگوار خوش امدید به خانه شعر خودتون

    زیبا نگار درودها
    گریه هاتون برای امام حسین باشه و قبول باشه

    الهی هرگز اشک غم نریزید
    الهی .همیشه لبتون بشه خندون. غماتون بشه گریون دلتون بشه قندون

    روزگارتون. عاشقانه

    • محسن علیخانی

      آبان 1, 1394

      سلام خانم اکرمی

      ممنون از حضورتون…

      یا علی مدد

  3. فرخنده عابدینی

    مهر 29, 1394

    سلام و درود بسیار
    مرثیه ای فخیم و استوار خواندم و لذت بردم.
    اجرتون با صاحب اثر
    در پناه خدا

    • محسن علیخانی

      آبان 1, 1394

      سلام خانم عابدینی

      ممنون از حضورتون…

      یا علی مدد

  4. طارق خراسانی

    مهر 29, 1394

    سلام محسن جان
    ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضور آن ادیب و شاعر گرانقدر را به وبسایت شعر پاک خیر مقدم عرض می کنم.
    امیدوارم با وجود آنحضرت وبسایت پاک را تعالی را ه با سرعت بیشتری طی کند.

    در پناه خدا………………………………………………:کل:

    • محسن علیخانی

      آبان 1, 1394

      سلام استاد طارق عزیزم

      ممنون از حضورتون…

      ان شاءالله در کنار شما و دیگر پاکان بیاموزم…

      یا علی مدد

  5. مينا امينی

    مهر 29, 1394

    مانا باشيد و موفق

  6. سلام محسن هم تیپت پخته تر شده وهم اشعارت
    اشکهات در دفتر سالار شهیدان ثبت وضبط باد وتوشه آخرت ومایه مباهات وروسفیدی در محضر مولا .یا حق

    • محسن علیخانی

      آبان 1, 1394

      سلام جناب دولتی عزیز

      ممنون از حضورتون ..
      شما لطف دارید…

      یا علی مدد

  7. علی اصغر اقتداری

    آبان 17, 1394

    درود بر شما

    زیبا بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا