🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار آذر رئیسی
آذر رئیسی

خستگی

آذر رئیسی 22 آذر 1398

خسته ام از انتظار و خسته ام از اضطراب

خسته از غم های پنهان گشته در پشت نقاب

خوانش: 608

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

اگر روزی تو را در خاطرم، گم کرده باشم

و یا من هم کمی بر لب، تبسم کرده باشم

خوانش: 321

سپاس: 7

تعداد نظر: 6

آذر رئیسی

رویا

آذر رئیسی 24 آبان 1398

در چشم او زل میزدم گاهی

میگفت قلبن عاشقت هستم

چهارپاره

خوانش: 261

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

آذر رئیسی

کوچ

آذر رئیسی 23 آبان 1398

امشب، پرستوی دلم میل خطر دارد

پاییز در راه است و او قصد سفر دارد

خوانش: 210

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

آذر رئیسی

مرگ

آذر رئیسی 21 آبان 1398

عشق را با یک نفس در سینه زندان می کنم

غصه را بر چهره ام هر لحظه پنهان می کنم

خوانش: 265

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

آذر رئیسی

ترس

آذر رئیسی 20 آبان 1398

من از چشمان شورانگیز تو بسیار می ترسم

و از دیوانگی های پراز تکرار می ترسم

خوانش: 293

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

عاشقم اما دلم گاهی لجاجت می کند

هر نگاهم بر نگاه تو حسادت می کند

خوانش: 333

سپاس: 7

تعداد نظر: 10