🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار آذر رئیسی

 

من آن آشفته حالی را شبی باز آرزو کردم

خوانش: 474

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

یک بار دیگر از جوانی یاد کردیم

خوانش: 385

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

باز صبح آمد و من بیخبر از حال توام

خوانش: 230

سپاس: 5

تعداد نظر: 2

 

به دیدارم بیا امشب، خیالت را نمی خواهم

خوانش: 241

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

در چشم او زل میزدم گاهی

غزل چهارپاره

خوانش: 310

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

نام آشنایی و غریب افتاده ای شهرم

خوانش: 161

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

آذر رئیسی

بوی بهار

آذر رئیسی 11 اسفند 1398

 

باز هم بوی بهار آمده تا ما بشویم

خوانش: 183

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

آذر رئیسی

خیال باغ

آذر رئیسی 10 اسفند 1398

 

ساکت و تنها نشستم در خیال باغمان

خوانش: 269

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

 

ای سزاوارترین واژه برای غزلم

خوانش: 404

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

تعداد نقد: 1

آذر رئیسی

سنگ صبور

آذر رئیسی 08 اسفند 1398

 

وقتی که تنهایی دلت یک مرد میخواهد

خوانش: 205

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

آذر رئیسی

حقیقت

آذر رئیسی 07 اسفند 1398

 

من سالها با این حقیقت زندگی کردم

قطعه

خوانش: 200

سپاس: 1

تعداد نظر: 3

آذر رئیسی

دلتنگی

آذر رئیسی 02 اسفند 1398

 

وقتی دلم برای تو تنگ می شود

خوانش: 801

سپاس: 1

تعداد نظر: 3

 

گفتی که هر حرف دلت را شعر نابی کن

خوانش: 369

سپاس: 0

آذر رئیسی

تنهایی

آذر رئیسی 30 بهمن 1398

 

ماه من امشب چرا در آسمانت نیستی

خوانش: 266

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

آذر رئیسی

سیلاب

آذر رئیسی 29 بهمن 1398

 

نمی دانم چرا دیگر دلم باران نمیخواهد

خوانش: 380

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

برق چشمان تو شهری را پریشان می کند

خوانش: 429

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

آذر رئیسی

توهم

آذر رئیسی 27 بهمن 1398

 

با کوله باری از توهم ها

خوانش: 643

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

آذر رئیسی

گِله

آذر رئیسی 08 بهمن 1398

 

گله ای ندارم از عشق

خوانش: 319

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

 

همه حرف از صداقت میزنند اما صداقت نیست

خوانش: 325

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

آذر رئیسی

فرار

آذر رئیسی 26 آذر 1398

آه، دلتنگی صفای خانه را برچید و رفت

بذر غم را بر دل ویرانه ام پاشید و رفت

خوانش: 634

سپاس: 6

تعداد نظر: 6