🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تقدیم نشان درجه یک هنری به استاد خوش عمل کاشانی

(ثبت: 240403) تیر 16, 1400 
تقدیم نشان درجه یک هنری به استاد خوش عمل کاشانی

منبع: hooonlyhoo.blogfa.com
اعطای گواهینامه درجه یک هنری به عباس خوش‌عمل کاشانی

استاد خوش عمل کاشانی ملک الشعرای شعر پاک موفق به دریافت نشان درجه یک هنری در رشته شعر شد.

مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با حضور در منزل عباس خوش‌عمل کاشانی، نشان درجه یک هنری در رشته شعر را به این‌شاعر اعطا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط‌عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، ایوب دهقانکار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران به‌مناسبت روز قلم به منزل عباس خوش‌عمل کاشانی رفته و با وی دیدار کرد.

در این‌دیدار گواهینامه درجه یک هنری در رشته شعر به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شاعر و نویسنده اعطا شد.

در ابتدای این‌دیدار، عباس خوش‌عمل با اشاره به این‌که از سال ۱۳۶۰ در روزنامه اطلاعات استخدام شد، گفت: تا سال ۱۳۷۶ در کسوت خبرنگار ارشد، ویراستار، سرمقاله‌نویس، مشاور ادبی و همچنین دبیر سرویس مقالات در مجله جوانان، ادبستان و گلچرخ فعالیت و سال‌ها نیز در دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری به عنوان ویراستار خدمت کردم. پدرم نیز قاری، استاد قرآن و مداح اهل بیت (ع) بود.

وی افزود: دریافت این‌گواهینامه برای من افتخاری است. اکنون در کنار ادعیه و دعا، تمام زندگی من یک لپ‌تاپ است که با آن وارد فضای مجازی می‌شوم و اگر آن نباشد نمی‌دانم در تنهایی چه باید بکنم.

این‌شاعر در ادامه به تعریف خاطراتی از سال‌ها فعالیت خود در عرصه روزنامه‌نگاری، شعر و ادب و آشنایی‌اش با اهالی فرهنگ‌،‌ هنر و خبر پرداخت.

در ادامه این دیدار دهقانکار گفت: بخشی از شناخت شما از شعر محصول آشنایی‌ شما با قرآن است؛ خدمات شما در حوزه شعر وادبیات مشهود است و جامعه ادبی کشور به جهت نسل‌هایی که از شاعران متعهد پرورش دادید و استعدادهایی که کشف کردید، قدردان شما است.

وی افزود: ما از سوی جامعه فرهنگ و ادب کشور در اینجا حضور داریم تا گواهینامه درجه یک هنری در رشته شعر را به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به امضای ایشان، دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور و نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگستان هنر و سازمان برنامه و بودجه کشور رسیده است، تقدیم شما کنیم.

در پایان، مصطفی راضی‌جلالی مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران نیز گفت: دلیل شناخته شدن بالای ۷۰ درصد از شاعران متولد دهه چهل و برخی از متولدین دهه پنجاه عباس خوش‌عمل است. البته حتما آن‌ها خود نیز بنیه داشتند اما به‌واقع شاعران دو دهه با معرفی و همراهی او به شاعران شناخته شده کشور تبدیل شدند.
انجمن ادبی شعر پاک این موفقیت را به حضرت استاد عیاس خوش عمل کاشانی تبریک می گوید.

 

 

نظرها
  1. تبریک عرض می کنم به حضرت دوست، استاد عزیز و ارجمند جناب خوش عمل کاشانی.

  2. محمد یزدانی

    تیر 17, 1400

    سلام و عرض ادب .جناب استاد. این موفقیت بزرگ را خدمت جناب استادعباس خوش عمل تبریک عرض می نمایم . ایشان اولین استاد حقیر در شعر وشاعری هستند پس از یک سال مکاتبه در طول سال 63_ 64 در حالی که در لباس مقدس سربازی بودم اشعاری از این حقیر در”جوانان امروز”انتشار دادند سی و شش سال مثل برق گذشت
    با آرزوی بهترین ها برای استادعباس خوش عمل و حضرت عالی (استاد طارق خراسانی)که در حفظ وگسترش فرهنگ و ادبیات . متعهد و قرآنی. تا پای جان می کوشید
    التماس دعای خیر

    • طارق خراسانی

      تیر 17, 1400

      سلام حضرت استاد یزدانی

      خدا می داند من شاعر نیستم، شعر را دوست دارم برای شاعران ارزش فوق العاده ای قایلم از جوانی دستی از غیب مرا با شاعران بزرگ کشور محشور کرد با حیدر یغما شاعر خشتمال نیشابوری و کمال خراسانی، امیر برزگر در دهه ی 60 مراوده داشتم بعد آمدم تهران زنده یاد ها مهرداد اوستا، حمید سبزواری، حسین لاهوتی، مشفق کاشانی، سپید کاشانی، احمد عزیزی / و چند سالی هم با آقای عبدالملکیان مسافرت های خاصی داشتم که در حیطه ی شعر و ادب بود و از سال 91 که شعر نو آمدم و دیگر سایت های شعر، با عزیزان بسیاری آشنا شدم از جمله حضرتعالی که شک ندارم از شاعران ادیب می باشید.
      بزرگترین شانسی که بنده آوردم اشنایی با زنده یاد اصغر اقتداری بود خدا رحمتش کند و سپس تلمذ در کلاس درس استاد عباس خوش عمل کاشانی و استاد ابراهیم حاج محمدی.
      وقتی سایت پاک تاسیس شد پادشاه شعر و ادب زنده یاد حضرت استاد محمد حسن صباغ کلات جزو اولین هایی بودند که به انجمن ادبی شعر پاک پیوستند.
      شما هم شاعر و ادیب قدری هستید و این مایه مباهات و افتخار است که شما را در وبسایت شعر پاک در کنار خود داریم.
      خدا راشکر مرده پرستی نکردند و در زمان حیات استاد خوش عمل از ایشان بخاطر فعالیت های ادبی و زحمات فراوان شان در این حوزه قدر دانی کردند، این مرد به حق خود رسید.
      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا شاد زی
      🙏🌹🙏

  3. کبری محمدی

    تیر 17, 1400

    سلام
    مبارک استاد بزرگوار باشد.
    خدا حفظ شان کند
    هماره موفق و موید باشند
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • طارق خراسانی

      تیر 19, 1400

      سلام

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا سلامت باشبید و شاد 🌿🙏🌹🌿

  4. با سلام و عرض ادب
    استاد عرض تبریک بنده را هم پذیرا باشید و انشالله همیشه سالم و تندرست باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا