🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آبهای زمستانی

(ثبت: 213207) مرداد 18, 1398 

خوابهایم
در چشمانت جا نشد
خوابهایت
در چشمانم آب شد
.
.
.
از کجا آمده ای؟!

که اینگونه در آبهای زمستانی ام
ریشه دادی…..

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود بر شما

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    مرداد 19, 1398

    سلام بر ماهور عزیز

    یک پیشنهاد دارم

    برای آموزش شاگردانت در پی نوشت شعر های زیبایت را تفسیر کنید

    در ءناه خدا شاد زی🌿👏👏👏👏🌿

  3. جواد مهدی پور

    مرداد 19, 1398

    درود بر شما بانو ماهور گرانقدرم

    زیبا سرودید

    زنده باشید

    💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا