🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آب و آفتاب با من

(ثبت: 258032) فروردین 15, 1402 

 

آب و آفتاب با من

تمنای نیلوفر روح ارکیده ای بیقرارم؛
یک وجب از ساحل عاشقانه های قلب تست
نیلوفری که، کلید سرزمین واژه هایت را طلب می کند
پیله تردید را بشکااااااف!!!
و یک نقطه از قلبت را به من بسپار؛
به اندازه ی رویش یک نیلوفر
آب و آفتاب با من!!!
کافیست یک نقطه از سرزمین رویایی یخ زده ی پشت حصار هرگز هایت را به من بسپاری
پری وار؛ شام تا به سحر
گرداگرد بلور قلب لرزانت طواف خواهم کرد…
و با گرمای پر حرارت نگاهت ریسندگی
همراه زمزمه های تب آلود دلدادگی؛
نخ هایی از جنس ابریشم طره ی به رنگ شبت آماده می کنم…
دار قالی اینجاست!
درست در مرکز جنون تب آلود تنت…
عمق احساس غزل هایت را دانه به دانه؛ رج به رج بر قالی این سر سپردگی خواهم نشاند
تو
فقط؛
حصار بشکن!!!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 15, 1402

    درست در مرکز جنون تب آلود تنت…
    عمق احساس غزل هایت را
    دانه به دانه؛
    رج به رج
    بر قالی این سر سپردگی،
    خواهم نشاند
    تو
    فقط؛
    حصار بشکن!!!

    سلام و درود

    بسیار زیبا و مملو از احساس گرم و ریبا

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. فاضله هاشمی

    فروردین 16, 1402

    تو فقط حصار بشکن👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا