🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آب

(ثبت: 262044) تیر 29, 1402 

 

آب و حجاب
یک دعای مستجاب
خانه ای در دل ما دارد حسین

فاضله هاشمی بی فاصله

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 29, 1402

    یا حسین ❤️🙏

  2. شیما رحمانی

    تیر 31, 1402

    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا