🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آتشفشان

(ثبت: 244162) بهمن 27, 1400 

 

آتشفشان، یک صفحه از دیوان دل بود.

شعر تک یا کوتاه ترین گونه ی شعری جهان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 27, 1400

    شاید شعر تک، بیش از اندازه کوتاه بود و زودتر از انتظارتان به پایان رسید.
    این هم سروشی تقدیم تان
    تا دست خالی از این جا نرفته باشید:

    ماه، در کوهسار، زیباتر

    بادِ نرمِ بهار، زیباتر

    یار، چشم انتظار، زیباتر

    دل من، بی قرار، زیباتر

    در شب عشق.

    • با درود خدمت حضرت دوست.
      نور در روی ماه تو خوشتر

      شوق چشم سیاه تو خوشتر

      سجده و قبله گاه تو خوشتر

      یار اندر پناه تو خوشتر

      در شب عشق.

      • محمدعلی رضاپور

        بهمن 27, 1400

        به به!
        سلام و درود و ارادت
        حضرت دوست
        جناب استاد یگانه ی عزیز
        دم شما گرم!

  2. سیاوش آزاد

    بهمن 27, 1400

    سلام

    آتشفشان صفحه ای از دیوان دل
    یا

    آتشفشان صفحه ای از دل
    یا
    صفحه آتشفشان دل
    یا
    آتشفشان دل
    یا
    دلفشان

  3. خسرو فیضی

    بهمن 27, 1400

    . با درودهایم پاک 🌺
    . استاد ارجمند دفعه پیش یک شعر تک برایتان نوشتم . . آیا کسی سرقت نکرده باشد !!! چون تشویق ام نکردید !!!
    . سروش را دارم تمرین می کنم !!!
    . دریا باش خروشان و رود باش زلال 🌺🌿🌿🌹🌿🌿🌺

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 27, 1400

      درودها و سپاس ها یتان
      🌿🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌿🌿🌿🌿🌿

  4. مسعود آزادبخت

    بهمن 28, 1400

    سلام و احترام سروش سرای توانمند
    کوتاه زیبایی بود
    🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا