🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آتش

(ثبت: 219111) دی 20, 1398 

 

💢 #آتش:

در آتش کینه
نشسته است دل ام
و خاطره هایش
را آتش می زند

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    دی 20, 1398

    💐💐

    • سعید فلاحی

      دی 25, 1398

      ممنونم
      🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

  2. سلام و درود

    استاد فلاحی عزیز

    سپاس از اشتراک گذاری

    تقدیمی : 🌺

    الهی مرد را ، لا کینه ، جانا
    به دور از خاطراتِ کینه ای ها

    بدان مؤمن کند آن کظم غیظی
    چو خشمش را فرو ، آرام هر جا

    ولی اله بایبوردی

    20 / 10 / 1398

    🌈🌈🌸🌺🌷🌺🌸🌈🌈

    • سعید فلاحی

      دی 25, 1398

      عرض ادب
      🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا