🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار هاشور ۵۷

(ثبت: 262972) مرداد 25, 1402 

(۱)

رویاهایم را که می‌بافم
با نگاه به جوراب‌های سوراخم
سقف خیال بر سرم
آوار می‌شود!.

 

(۲)

کار و بارش سکه شد
پیر مرد گور کن
به یمن قدوم کرونا

 

(۳)

دوران ما
دوران نامه هم نبود
که دلخوش به خبری
و خطی بشویم!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    مرداد 25, 1402

    سلام و درود بر شما

  2. طارق خراسانی

    مرداد 26, 1402

    سلام و‌درود‌

    من در حیرتم این همه مضمون زیبا و‌بکر چگونه از زبان شما جاری می شود!

    ماشا الله (همزه را نجستم)

    در پناه خدا 🌿❤️👏👏👏👏👏❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا