🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آثار ..

(ثبت: 3738) فروردین 7, 1396 

بسمه تعالی

از تلاش کوهکن ، آثار می ماند به جا
یاد انسان بر در و دیوار می ماند به جا

مرگ ، پایان غم انگیز سرود عمر نیست
خاطراتِ مبهمِ بسیار می ماند به جا

نیست بیش از نقطه ای ، آغاز و انجام جهان
چرخ می ایستد ولی ، پرگار می ماند به جا

از لب ساغر کشد بیرون ” می ” خونرگ ، حرف
کی میان سینه ها ، اسرار می ماند به جا ؟

حسرت بسیار ماند از جوانی روی دست
می رود گل از گلستان ، خار می ماند به جا

سینه ی بی کینه ، مانند رُخ آیینه است
صیقل از هر جا رود ، زنگار می ماند به جا

 

 

 

نظرها 10 
  1. مسعود رستمزاد

    فروردین 7, 1396

    درود جناب مهدی‌پور

    عالی بود

    سال نو مبارک

    • جواد مهدی پور

      فروردین 8, 1396

      سلام و عرض ادب محضرتان جناب رستمزاد عزیز

      ممنونم از حضور سبزتان

      متقابلا سال نو را به شما تبریک عرض مینمایم

      سربلند و پیروز باشید به مهر

  2. مجید مصطفوی (ماجد)

    فروردین 8, 1396

    سلام و عرض ادب جناب دکتر

    مانا باشید و نویسا

    عیدتان مبارک

    • جواد مهدی پور

      فروردین 8, 1396

      سلام و عرض ادب محضرتان جناب مصطفوی

      ممنونم از حضور سبزتان

      متقابلا سال نو را به شما تبریک عرض مینمایم

      سربلند و پیروز باشید به مهر

  3. سحر جهانی

    فروردین 8, 1396

    سلام وعرض ادب محضراستادمهدی پور عزیز

    بسیار زیباست…..

    بهاران مبارک…….

    پاینده وبهروزباشید.

  4. جواد مهدی پور

    فروردین 8, 1396

    سلام و عرض ادب محضرتان بانو جهانی گرانقدر و مهربانم

    ممنونم از حضور همیشه سر سبزتان

    متقابلا سال نو را به شما تبریک عرض مینمایم

    سربلند و پیروز باشید به مهر

    درود بر شما

  5. معصومه عرفانی

    فروردین 8, 1396

    استاد بزرگوار سلام

    بسیار زیبا سرودید زنده باشید و همچنان بسراید

    • جواد مهدی پور

      فروردین 8, 1396

      سلام و عرض ادب محضرتان بانو عرفانی گرامی

      ممنونم از حضور سبزتان

      سربلند و پیروز باشید به مهر

  6. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 9, 1396

    حسرت  بسیار ماند  از جوانی  روی  دست

    می رود گل از گلستان ، خار می ماند به جا

    درود بر شما بسیار زیبا سروده اید.

    • جواد مهدی پور

      فروردین 10, 1396

      سلام و عرض ادب محضرتان شما بانو خیاط پیشه ی گرامی استاد ارجمندم

      ممنونم از حضور همواره سر سبزتان

      سربلند و پیروز باشید به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا