🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آخرین پرواز

(ثبت: 1058) فروردین 4, 1395 

سرانجام

پرنده ی کوچک

پیش از قرائت نخستین کلام ِ بلوغ

و نخستین جنبش مکرر ِ برگ

و نخستین تپش ِ عروق ِ منجمد ِ خاک

آخرین پرواز را

تجربه کرد.