🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آخرین ‌شبِ یلدای قرن

(ثبت: 243716) آذر 30, 1400 
آخرین ‌شبِ یلدای قرن

 

مثل گیسوی بلند تو، شب یلدایم
می نوردد دل عاشق شده ی شیدایم

پیچ در پیچ و گره در گره و نابود است
بی تو هم زندگی و کار و همه دنیایم

رفتی و چشم به در دوخته ام، یادت هست
گفته بودی شبِ یلدای دگر می آیم؟ا

قرن پایان شد و یک قرن گرفتارت من
نفسی آی، که تا عقده ی دل بگشایم

تا تو پرواز ! چسان؟ نیست دگر بال و پری
از غمت ریخت نه شهپر، که همه پرهایم

کاش یک بارِ دگر سر زده می آمدی و
چنگ در دست و غزل، بوسه و، گل، همپایم

29 آذر 1400

 

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    آذر 30, 1400

    رفتی و چشم به در دوخته ام، یادت هست
    گفته بودی شبِ یلدای دگر می آیم؟ا

    درودها استاد خراسانی گرانقدر

    🌷🌿🌹 یلدایتان مبارک 🌹🌿🌷

    • طارق خراسانی

      آذر 30, 1400

      سلام و درود بر خانم. فریبا نوری بزرگمهر

      یلدای تان مبارک☘️🌹🌹🌹☘️

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  2. صفا یغمایی

    آذر 30, 1400

    درودهای پیاپی وبیکران استاد گرانقدر
    حظ وافر بردم از غزل زیباتون احسنتم .پاینده باشید
    وقلمتان همچنان شیرین بیان🌹🌷🌺🌸

    • طارق خراسانی

      آذر 30, 1400

      سلام و درود بر صفای عزیزم

      یلدایت مبارک ☘️🌹🌹🌹☘️

      سپاس از حضور بسیار گرمت

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  3. خسرو فیضی

    آذر 30, 1400

    . درودها نثارتان باد 🌺
    .
    . تا تو پرواز ! چسان؟ نیست دگر بال و پری
    . از غمت ریخت نه شهپر، که همه پرهایم
    .
    . عالی و فوق زیبا 🌺
    . استاد گران اندیش در ضیافت سخن به آذین تان
    . سروده ای یاد آور میترا و یکی از سنت های
    . ناب ایرانی سرشار از عطر خوش غزل بهره مان شد
    . به زیبایی و دلنوازی 🌺
    . آرزو دارم وجود با برکت استاد آزرده از گزند روزگار
    . نباشد . لحظه هایتان خوب و خوش بگذرد
    . 🌺🌿🌹🌿🌺

    • طارق خراسانی

      آذر 30, 1400

      سلام و درود بر حضرت دوست

      گرانمایه ای که مهرش در دل روز به روز افزونتر می شود
      عزیزی که گرما بخش سایت شده است

      یلدایت مبارک ☘️🌹🌹🌹☘️

      سپاس از حضور بسیار گرم آن نازنین وادی شعر و ادب

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  4. درود
    یلداتون مبارک

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا